Τρίτη 18 Αυγούστου 2009

Χτυπώ κουδούνι μα δεν είναι καμμία στο εξοχικό μας..


Έρημη η ..παραλία , άδειες πολυθρόνες στη βεράντα, ο καφές μπαγιάτεψε και δεν μυρίζει όμορφα χωρίς παρέα..
Τι μοναξιά στο σπίτι μας βρε κορίτσια; Ούτε μια Κοραλένια ξώφαλτσα δεν περνά.. Η Ειρήνη μας πάντως σήμερα θα πάει στη Λία στη Κρήτη και ..ζηλεύω ελαφρώς επειδή ξέρω οτι θα περάσει πολύ όμορφα και οτι η Ιουλία μου της έκανε και τα σκαλτσούνια της ( σκέτος πειρασμός!) αλλά η Ειρήνη δεν έχει ανάγκη ανησυχίας για κιλά φίλες μου.
Η Αθηνά ξέρω οτι γύρισε ...που είσαι καλέεεεεεεε!
Βάλε καμμιά όμορφη φωτογραφία σου να θαυμάσουμε.

3 σχόλια:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Εδώ είμαι Αχτιδούλα !!
Το άκουσα το κουδούνι που χτύπαγε !!
Δήλωσα την παρουσία μου με τις φωτο στο πλάι και το ιστιοφόρο της επικεφαλίδας (από το διαδίκτυο οι φωτο) !!
Θάρθει και η ανάρτηση , προς το παρόν προσπαθώ να συνεφέρω το σπιτικό μου !!
Θέλω πάλι διακοπέεεεες , πειράζει ?????

Φιλιά και χαιρετίσματα

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Όχι βρε , δεν θα πας πουθενά; ..αρκετά τριγύρισες, κάτσε και βγάζε φωτό τώρα!

stalamatia είπε...

Ευτυχώς που είσαι και σύ Αχτιδούλα μου Εγώ το έχω γαϊδουρέψει αλλά είναι παρά τη θέληση μου .Από εβδομάς θα είμαι πιο λάσκα .