Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Σεπτέμβρης 2010

ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ
ο μήνας της επιστροφής,
στην δουλειά, στο σχολειό, στο σπίτι



Ο μήνας της νοσταλγίας
για το καλοκαίρι που περνάει
και
της προσμονής
για τον χειμώνα που έρχεται



Πρώτη Σεπτέμβρη
ξαναήρθα κι εγώ στο εξοχικό
με δώρα
όμορφα ημερολόγια
για τον ένατο μήνα του χρόνου
και πρώτο της νέας σχολικής χρονιάς.


Κοιτάζω ,
αφουγκράζομαι ,
κοχυλο ίχνη πουθενά δεν βλέπω !




Καλέ που πήγατε?
Πού εξαφανιστήκατε?

Ας περνάτε εσείς καλά
και θα τα λέμε άμα χειμωνιάσει ,

σας στέλνω τους χαιρετισμούς μου





ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ

Απ' τον πατέρα Φθινόπωρο
και τη μαμά βροχή
γεννήθηκε πρώτο παιδί

Σεπτέμβρης τ' όνομά του
κι ήρθε σαν δροσιά
απ' τ' ουρανού την αγκαλιά

Μαζί του ήρθε
του τρύγου η χαρά
σταφύλια κόκκινα
γλυκά και ζουμερά

Μύρισε ο μούστος,
έτρεξε κρασί
ο Διόνυσος και οι νύμφες του
χορέψανε τρελά
ως την αυγή


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
&
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

4 σχόλια:

LIA είπε...

Αθηνούλα μου!

Να είσαι καλά και να περάσουμε ένα καλό Σεπτέμβρη και ένα καλό φθινόπωρο με υγεία.
Το τραγούδι σου με συγκίνησε και μου θύμισε τον αγαπημένο Σεπτέμβρη, που μετά τις διακοπές του καλοκαιριού, γύριζα στο αγαπημένο μου σχολείο και στους μαθητές μου.
Τώρα μόνο αναμνήσεις θα έχω.
Πάντως, εμένα το σχολείο πάντα θα μου λείπει, ήταν για μένα πηγή ζωής και χαράς.
Να είσαι καλά Αθηνά μου, πιστεύω να αρχίζει να ζωντανεύει σιγά σιγά το κοχυλόσπιτο.

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Kαλησπέρα Λία, καλό φθινόπωρο να έχουμε και ν ανταμώνουμε σε τούτη την φιλική γωνίτσα !!
Χαίρομαι που τα λέμε έστω και αραιά , χαίρομαι που σε τύλιξαν όμορφες σχολικές αναμνήσεις
Δεν μπλογκοβολτάρω και πολύ τώρα τελευταία, αλλά πάντα έχω χρόνο για μια λιτή αναρτησούλα στο κοχυλοεξοχικό !!
Μ αρέσει να περνάω που και που από δω και να βλέπω νέες αναρτήσεις , δεν μ αρέσει να ερημώνει το εξοχικό !
Ελπίζω τώρα που χειμωνιάζει η κάθε Κοχυλένια να καταφέρνει να αφήνει κάποιες φορές κι ένα κοχυλάκι, έστω μια καλημέρα , μια αναρτησούλα , ένα ίχνος !!
Σαμιώτικους χαιρετισμούς

John είπε...

Μείναν οι αναμνήσεις του καλοκαιριού!! Και το φθινόπωρο όμως έχει υπέροχα χρώματα, μαγικές εικόνες!! Αλλά δυστυχώς έχει και δουλειά;-)) Καλό φθινόπωρο!

angel είπε...

Kαλησπέρα φίλη μου!!!

Εύχομαι να είσαστε όλοι καλά. Καλό Σαββατοκυρίακο με πολλά χαμόγελα.