Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Ας στολίσουμε


Γειά σας !!


Ο Δεκέμβρης έφτασε στα μέσα του


κι εγώ δεν πρόλαβα να φέρω εγκαίρως
το Δεκεμβριανό ημερολόγιο



Όμως πρόλαβα κι έφερα


πολύχρωμες μπαλίτσες


στολίδια


για το χριστουγεννιάτικο δέντρο


του εξοχικού μας


Ας δώσουμε λοιπόν


σε τούτη τη σελίδα

χριστουγεννιάτικο χρώμα και λάμψη


Ας στολίσουμε


Ααα έφερα και φωτάκια


και αστέρι


και φυσικά

το ημερολόγιο του Δεκεμβρίου !!
Χο χο χο χο !!!!



Πολλές Ευχές

για

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Merry Christmas Pictures, Images and Photos

4 σχόλια:

Ανθούλα είπε...

Σε παρακολουθώ πολύ καιρό τώρα και θα ήθελα να σου ευχηθώ Καλές Γιορτές!!!Να έχεις υγεία και ό,τι επιθυμεί η καρδούλα σου!!!

(Μέχρι χθές ακουγόταν ένα υπέροχο τραγούδι.Ότι και αν έκανα στο κομπιούτερ , το μπλογκ σου το είχα σε άλλη καρτέλλα για να μου κρατά συντροφιά και να με ταξιδεύει η υπέροχη μουσική του.Μήπως θα μπορούσες να μου πεις πως λέγεται?Σε ευχαριστώ!!!)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλά που έχουμε κι εσένα βρε Αθηνά και μας βάζεις το μήνα που μου άρεσε τρομερά και σκάω απο το κακό μου που δεν δουλεύει ο σταθερός υπολογιστής μου για να τον εκτυπώσω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ανθούλα μου λυπάμαι που απο τότες που παρακολουθείς το μπλοκ μου δεν μπορώ να δω αν έχεις εσύ για να μπω.Μάλλον δεν έχεις οπότε..άν είναι έτσι ..κουνήσου και μπες στη παρέα.

Flora είπε...

Αχ, τι γλυκειά ανάσα μετά από τα τόσα τρεξίματα των τελευταίων ημερών...

Σε ευχαριστώ Αθηνά μου!
Να είσαι καλά!
Πόσο χάρηκα που μπήκα εδώ τώρα.
Μου έχετε λείψει όλες κορίτσια!
Ξέρετε κάτι;
Στο άσχετο... καμιά φορά όταν περπατώ στο δρόμο, ή όταν έχει κίνηση κι είμαι στο λεωφορείο... λέω μέσα μου... τι να κάνουν αυτά τα κορίτσια; Λες να συναντήσω καμία τυχαία στο δρόμο και να μην την γνωρίζω;;
Τέλος πάντων...
Πολλές πολλές ευχές και φιλάκιααααααααααααααα