Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2008

Αυτη είναι η πρώτη μου ανάρτηση


7 σχόλια:

faraona είπε...

Yota καλημερα και καλη αρχη κοριτσι μου.
Εσβησα το δοκιμαστικο για να μην φαινεται ασχημη η αναρτησουλα σου οκ?
Μια χαρα τα καταφερες παντως .
Μπραβο κουκλα μου!

Alkmini είπε...

εεε τωρα Υοτα, αφου εκανες και αναρτηση, θα πας στην πρωτη κανονικη απο τα προνηπια χιχι.
Αντε και με το καλο δικο σου blog.
φιλια ξαδελφουλα.

Dorothy είπε...

Καλή αρχή Yota! Μια χαρά τα κατάφερες με την ανάρτηση :)

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Yota καλως ήρθες , λογάκια γιατί δεν μας έγραψες ??? Για να σε γνωρίσουμε καλύτερα !!!
Αφού κατάφερες να αναρτήσεις φωτο , εεεεε, τότε , είσαι έτοιμη για το διαδίκτυο !!! φιλιάαααα

clementine είπε...

ΚΑλώς μας ήρθες καλή μου και καλές γιορτές να έχουμε......

eirini είπε...

Καλως ήρθες Γιώτα!!!!!!!
Αρχή με μια πανέμορφη φωτογραφία!!!
Καλές γιορτές να έχουμε!!!!
Φιλάκια!!!!!!!!

Flora είπε...

Πες μας κάτι Γιώτα να σε γνωρίσουμε...
Καλώς μας ήρθες!!!
Ευχόμαστε να περνάς καλά στο εξοχικό μας.
Να κεράσω γλυκάκι...
Έχω μια ντουζίνα σοκολατομπισκοτάκια στο τραπέζι. Πάρε ένα!