Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Έφερα κι εγώ έναν φίλο!

Βρε κορίτσια πού είστε; Πολύ ησυχία έπεσε στο σπιτάκι μας αυτό τον καιρό!
Λέω τί να κάνω να ζωηρέψω τα κοριτσάκια μου;! Βρήκα λοιπόν ένα φιλαράκι -εντελώς τυχαία... μην πάει ο νους σας στο πονηρό!- και λέω δεν το φέρνω από το σπίτι να μας κάνει λίγο παρέα;
Βασικά, είχα στο νου μου μία συγκεκριμένη... την Αλίκη μας που μου έλειψε από το σπιτάκι μας τον τελευταίο καιρό, γι'αυτό επιτρέψτε μου να της τον κάνω δώρο!



Αλικάκι μου sorry αλλά δεν βρήκα χαρτί περιτυλίγματος στο μπόϊ του! Ελπίζω να μην σε πειράζει...

Οι άλλες μην ζηλεύετε! Αν θέλετε, μπορώ να φέρω και για σας! Άλλωστε... έχω πολλούς φίλους!

8 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Μπράβο σου Ειρήνη! Κι όταν ήρθα εγώ επάνω πού τους είχες κρυμένους παιδί μου τους φίλους αυτούς;;;;
Χα,χα, καλημέρα και καλή βδομάδα σε όλες σας!!!

Dee Dee είπε...

Χαλια χαλια, πως κυκλοφορει ετσι;; :):):)

Ωραια δωρα κανει φιλεναδα!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Eιρηνούλα καλησπέρα ,
ο φίλος σου αυτός,
καλό παιδί φαίνεται !!

Ευτυχώς ο Π. δεν βολτάρει στην σελίδα , γιατί θα είχαμε γκρίνιες χαχαχαχα !!
Καλή βδομάδα σας εύχομαι

Alkmini είπε...

Ρηνιω μου
τι να πω τωρα?
δεν ηταν αναγκη. Οχι δεν θα το πω.
Θα σου πω καλα εκανες και δεν ηρθες με αδεια χερια.
Καλοδεχουμενο το παληκαρι και σ ευχαριστω. Τετοια δωρα ουτε χαρτι θελουν , ουτε κορδελα. Ετσι οπως ειναι και πολλα... φοραει ;)
σ ευχαριστω γλυκεια μου.
χμμ που ξερεις βρε ατιμο τα γουστα μου? χιχι
φιλια στη Ρηνιω μου και σε ολες σας.

......Εχω χαθει, αλλα ειμαι δημιουργικη :)

eirini είπε...

Καλημέρα Ροδαλένιες!!!!

@Μαράκι μου, εσύ δεν έχεις ανάγκη εμένα να σου γνωρίσω καινούργιους φίλους! Αλλά αν πάλι θες... κάτι μπορώ να κάνω! θα σου βρω ένα παίδαρο και θα τον φέρω από δω! Εντάξει;
Πολλά φιλιά!!!

@Deedee μου φιλεναδίτσα... μαύρα χάλια! Γι'αυτό το 'φερα το παληκάρι γιατί αλλιώς ποιά θα το έπαιρνε;
Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

@Αθηνούλα, και καλό παιδί και όμορφος ε;!!!!!!
Ποτέ ο Π. σ'αυτές τις σελίδες! Ασε και δεν μπορώ την κρεββατομουρμούρα, χαχαχα!!!
Καλημέρα και φιλιά πολλά στην πανέμορφη Σάμο!

@Αλικάκι μου, χαίρομαι που σου άρεσε τόσο το δωράκι μου! Ξέρω ότι δημιουργείς, αλλά ήθελα να σε δω λίγο και επίσης, ήθελα να σου κάνω ένα όμορφο δωράκι! Μόνο εσύ θα εκτιμούσες ένα τόσο καλό παιδί, χαχα!!! Αφού ξέρεις ότι σου έχω αδυναμία! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

Maria Tzirita είπε...

Καλό μήνα σε όλες κορίτσια!

Flora είπε...

Είσαι αφασία, Ειρήνη...

eirini είπε...

@Καλό μήνα Μαράκι!!!
Καλό μήνα Ροδαλένιες!!!!!!

@Φλόρα, χαχαχα... σ'ευχαριστώ! Καλό μήνα!