Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ... ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ!!!!

Καλές μου Ροδένιες,

τι να σας πρωτοπώ;

Έγραψα την προηγούμενη εβδομάδα μία έκκληση για βοήθεια και σπεύσατε οι περισσότερες να με βοηθήσετε.

Εντάξει, αυτό για μένα ήταν πολύ σημαντικό και δεν θα το ξεχάσω.

Έχετε μπει ήδη στην καρδιά μου και μετά από αυτή σας την κίνηση... ριζώνετε πιο βαθιά...

Να σας θυμίσω λίγο το σκηνικό.
Συμμετείχε το σχολείο μου σε έναν διαγωνισμό με θέμα την επιχειρηματικότητα και αν μας επιλέγανε... θα παίρναμε για βραβείο ένα laptop. Μας επιλέξανε, λοιπόν! Έτσι, μπορούσαμε να συμμετέχουμε στον διαγωνισμό της Δευτέρας 23 Μαρτίου 2009, στο Μέγαρο Μουσικής. Αν πηγαίναμε εκεί θα παίρναμε και το laptop. Αν κερδίζαμε το πρώτο βραβείο θα παίρναμε έναν πίνακα smartboard - το όνειρό μου από την αρχή της χρονιάς... Είχα στείλει e-mail σε όλους τους φίλους ρωτώντας πώς μπορώ να το αποκτήσω....

Λοιπόν, αφού μας επιλέξανε... σας έκανα την έκκληση για βοήθεια!
Την άλλη μέρα το πρωί είχα συνάντηση με τους μαθητές μου για να φτιάξουμε τη διαφήμιση. Ήρθανε λοιπόν τα παιδιά σπίτι μου, οργανωθήκαμε (εκατό ώρες στον υπολογιστή), μετρήσαμε το ένα, το άλλο, τι θα πούμε, τι θα κάνουμε... τα πάντα...

Και την άλλη μέρα, ο μικρός μου γιος μπαίνει στο Νοσοκομείο "Παίδων" με πυρετικούς σπασμούς... Φυσικά, μπαίνω μαζί του κι εγώ μέσα! Τα παρατάω όλα τα σχετικά με το διαγωνισμό, εννοείται, για να δω την υγεία του παιδιού μου....

Κάτι, όμως, μέσα μου με έτρωγε. Όταν είδα ότι συνήλθε ο μικρός μου, ζητάω να μου φέρουνε υπολογιστή από το σπίτι στο "Παίδων". Δεν κοιμάμαι όλη τη νύχτα και φτιάχνω το απαραίτητο ppt για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό. Παίρνω τηλέφωνο τον φίλο συνάδελφο Τάκη, έρχεται χαράματα στο "Παίδων", του δίνω σε φλασάκι το ppt και όλη τη χαρτούρα για το διαγωνισμό. Και πάει αυτός στη θέση μου, μαζί με τους μαθητές, φυσικά.

Και... φανταστείτε! Τα παιδιά ξηγήθηκαν πολύ ωραία!!!!

ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΤΟΝ SMARTBOARD!!!!

Έτσι, τώρα, το σχολείο μου έχει και laptop και smartboard!!!!!!

Απίστευτο!
Δεν ξέρω πώς έγινε αυτό... Και μάλιστα χωρίς να προλάβω να βάλω διαφημιστικά κλπ σε φιλικά ιστολόγια, χωρίς να προλάβω να στείλω e-mail σε πιθανούς χορηγούς... Τα έγραψα, βέβαια, επί χάρτου... Τέλος πάντων! Δεν ξέρω πώς έγινε.
Ίσως πιάσανε οι ευχές σας... γιατί είστε καλές κοπέλες και σας ακούει ο Θεός...

Για αυτό, λοιπόν, κι εγώ...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
με όλη μου την καρδιά!!!!

Όσο για τον smartboard... σας βάζω ένα βιντεάκι του youtube να δείτε τι είναι!


11 σχόλια:

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Μπράβο Φλωρίτσα σε σένα και στα παιδιά, μπράβο σας !!!!
Χαίρομαι που κερδίσατε τον φορητό υπολογιστή και τον έξυπνο 3D πίνακα!!
Τέλος καλό , όλα καλά !!
Γιαυτο δεν έστειλες μέιλ , περαστικά στο παιδάκι σου !!
Από εμάς είχατε μόνο καλή διάθεση για βοήθεια και πολλές ευχές για επιτυχία στον όμορφο σκοπό σας !! Εμείς δεν κάναμε τίποτα, θέλαμε , αλλά τελικά δεν κάναμε, οπότε να ευχαριστείς τους μαθητές σου, τον συνάδελφό σου και τον εαυτό σου, που δουλέψατε και τα κερδίσατε !!!!
Να ξέρεις ότι χάρηκα πολύ , συγχαρητήρια, κερδίσατε με το σπαθί σας !!!!!!

Μια καλησπέρα σε όλες τις Ροδαλένιες

eirini είπε...

Πω πω Φλόρα!!!!!!!!!!!!! Μπράβο!!!!!!!!!
Τα κατάφερες!!! Και κερδίσατε τον διαγωνισμό και το παιδάκι σου είναι καλά και τα πρόλαβες όλα! Χαρά στο κουράγιο σου!
Πολύ χαίρομαι για σένα! Είπα κι εγώ... τί γίνεται; Πού είναι τα mail; Έυτυχώς όλα πήγανε κατ'ευχήν! Χάρηκα πολύ και για σένα και για τους μαθητές σου!!!
Μπράβο σε όλους και να είσαι πάντα γερή και δυνατή Φλόρα μου!
Φιλάκια και καλό μήνα!!!!!!!!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Αλίκη ευχαριστώ !!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ !!!!!

Dee Dee είπε...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

Τι απιθανο πραγμα ειναι το smartboard, φανταζομαι θα γινει πολυ διασκεδαστικο το μαθημα!!!!!!

Χιλια μπραβο κι ευχομαι ολα περαστικα στο παλικαρακι σου!!!

Flora είπε...

Ευχαριστώ αγαπημένες μου φίλες...

dee dee
πραγματικά ελπίζω ότι θα γίνει διασκεδαστικό το μάθημα.
Στην Αγγλία που χρησιμοποιείται ήδη πολύ καιρό έχουν γίνει έρευνες και έχει αποδειχθεί ότι έχει ανεβάσει η χρήση του smartboard τις αποδόσεις των μέτριων και μέσων μαθητών κατά πολύ.
Για να δούμε τι θα γίνει και με μας...

stalamatia είπε...

Μπράβο Φλώρα σε σένα και στα παιδιά,Περαστικά στο γιό σου.

clementine είπε...

Κορίτσια καλημέρα... ένα μεγάλο μπράβο και από μένα στη Φλωρίτσα μας.......
ελπίζω τώρα που μπαίνει η άνοιξη σιγά-σιγά να τα λέμε περισσότερο!!
Φιλιά σε όλες!!

Maria Tzirita είπε...

Είμαστε και χαρούμενες και περήφανες για σένα! Αν και τελικά δε βοηθήσαμε σε τίποτα, το κερδίσατε με το σπαθί σας! Πάντα επιτυχίες κοριτσάκι μου και περαστικά στο παιδί!
Φιλιά σε όλες σας, καλό σαβ/κο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Χαίρομαι που τα κατάφερες και λυπάμαι για το παιδί πιστεύω να είναι καλύτερα τώρα.Τίποτα δεν κάναμε τελικά μα ο Θεός τα φροντίζει όλα καλή μου .

Flora είπε...

Τι ζεστή αγκαλιά τα κόκκινα ρόδια!
Ειλικρινά σας ευχαριστώ και σας αγαπώ κορίτσια!!!!

Louisette είπε...

Beautifull blog.
Greeting from Belgium