Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2008

KOY-KOY !!!!!!

ΕΔΩ ΡΟΔΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ [ΡΟΔΟ ΗΜΟΥΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΣΑΣ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΡΟΔΙ !]

ΜΕ ΘΕΛΕΤΕ ????? ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΓΚΑΓΚΑΟΥΛΑΣ [θα μαθω ομως,που θα παει] ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΕΛΦΗΗΗΗΗΗ

ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

ΜΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ???? ΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ .ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ


Α ΡΕ ΑΝΤΕΛΦΗ...ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ .

(ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΥ)

(έγινε μια μικρή παρέμβαση στις αναρτήσεις της αδελφής μου
γιατί από την πολλή χαρά της που έγινε blogger
είναι ικανή ανά πεντάλεπτο να κάνει ανάρτηση και να
φωνάζει που βρίσκομαι και που βρίσκομαι. ας κάνουμε λίγη υπομονή, θα μάθει . Αλίκη)

10 σχόλια:

Alkmini είπε...

Bρε καλως το , βρε καλως το
το Ροδο της Ανατολης :)))
με το που μπηκες και αναρτηση ε??
μπραβο Ροδο μου
αντε καλως μας ορισες, εδω στα Κοκκινα Ροδια, θα ερθουν και οι αλλες Ροδαλενιες να σε καλωσορισουν, γιατι εδω μεσα ειμαστε ολες φιλεναδες.

φιλακια

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Kαλώς το Ρόδι της Ανατολής , που ξεφύτρωσες εσύ ??? Από που ήρθες και δεν έχω πάρει είδηση από την Αλίκη για την είσοδό σου ??
Ποιά είναι η αδελφούλα σου ??
Από που έρχεσαι??
Έχεις σελιδούλα δική σου??

Δώσε πληροφορίες , μην μας αφήνεις στα Μαύρα μεσάνυχτα !!

Άντε , να ξυπνήσουν και οι άλλες Ροδένιες (εξαφανισμένες είναι) , το εξοχικό μας έχει τρομερή ησυχία,
επιτέλους φωνούλες να ακουστούν , να κα΄νουμε κους κους !!
Μέχρι και την Φαραώνα και την Ακτίδα και το Δρομάκι , όλες τις έχασα τώρα τελευταία!!
Μα που είναι ????
Έχει ωραίες ηλιόλουστες μέρες και δεν μαζεύονται στο εξοχικό με τίποτα , έχουν ξεπορτίσει και τις φωνάζω , αλλά ... καμιά απάντηση !!
Ρόδο μου καλώς ήρθες !! Γράψε κάτι παραπάνω να γνωριστούμε !!
Αλικάκι βγάλε ανακοίνωση για την νέα φίλη μας !!
Φιλιά , πολλά φιλιά !!
ΥΓ Ανατολίτικο Ρόδο (μ αρέσει το όνομά σου) για δώσε τις απαντήσεις στο Κουίζ , παρακαλώ !!

eirini είπε...

Τί γίνεται βρε παιδιά;!!!! Έχασα επεισόδιο;!!!
Όοοοχι... δεν μπορεί... από το πρωϊ είμαι εδώ!
Ποιά είναι η αδερφή σου καλέ;
Δεν καταλαβαίνω αλλά... δεν έχει καμιά σημασία!
Καλώς ήρθες λοιπόν!!!! Ελπίζω να περάσεις όμορφα μαζί μας!
Πιάσε δωματιάκι και έλα στο καθιστικό για καφέ!!!!!

Μήπως μπορεί να μου εξηγήσει κάποια;;;;;

Καλησπέρα ροδαλένιες!!!!

stalamatia είπε...

Ροδοανατολήτισα καλωσόρισες,ποιά αδελφή είσαι η μικρή ή η μεγάλη??

Alkmini είπε...

Girls έβγαλα ανακοίνωση όπως ζητησε και η Αθηνουλα στην φατσα του blog μας, σχετικα με το Ροδι της Ανατολης.

faraona είπε...

PΟΔΙ ΤΗς αΝΑΤΟΛΗς ΚΙ ΑΔΈΡΦΙ ΤΗς αΛΙΚΗς
ενα μεγαλο καλωσορισμα κι απο μενα!
πολλα φιλια

Maria Tzirita είπε...

Ζεστό καλωσόρισμα κι από μένα και γλυκό φιλί για καλή βδομάδα σε όλες σας από την ζεστή Κύπρο!!!

LIA είπε...

Καλησπέρα, σε όλες τις Ροδένιες,

Στέλνω κι εγώ, ζεστό καλωσόρισμα, στο Ρόδο της Ανατολής και πιστεύω ότι τα ρόδα της, αφού θα είναι από την Ανατολή, θα έχουν ξεχωριστό άρωμα.

Καλό σας βράδυ

πουαντερι είπε...

Καλως το ροδο της ανατολης (μου αρεσει πιο πολυ αυτο)
Αντε βρε και καλες αναρτησεις*****

MARIA είπε...

ΑΦΗΝΩ ΟΧΙ ΕΝΑ ΡΟΔΙ ΑΛΛΑ ΕΝΝΙΑ!!! ΟΣΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ,ΖΕΣΤΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΑΝ ΤΗΝ ''ΠΟΡΤΑ''.

Σας ευχαριστω Αλικη,Αθηνα,Ειρηνη,Σταλαματια,Φαραονα,Μαρια,Λια και Πουαντερι!!!!!!!!!

Ηθελα να σας απαντησω ξεχωριστα αλλα...ειπαμε...γκαγκαουλ...ακομη. Θα μου κανει η αδελφη ιδιαιτερα.Θα δειτε, θα σας καταπληξω...κααααποτεεεε.

Οσο για το ονομα, εεε λογω του οτι ο Ερωτας μου ηρθε εξ ανατολης [απο εκει που η μια νυχτα ειναι χιλιες και μια],ειπα να τον τιμησω!Περαιτερω ''κουτσομπολια'' εις το
μελλον [το εγγυς!]

Σας ευχαριστω και παλι-ΦΙΛΙΑ