Σάββατο 2 Αυγούστου 2008

Τώρα είναι η ώρα!

(Ένα απόσπασμα απο την αποχαιρετιστήρια επιστολή του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες που ακολουθεί, εστάλη στους φίλους του.)

"Αν ο Θεός ξεχνούσε για μια στιγμή ότι είμαι μια μαριονέτα φτιαγμένη απο κουρέλια και μου χάριζε ένα κομμάτι ζωή, ίσως δεν θα έλεγα όλα αυτά που σκέφτομαι, μα σίγουρα θα σκεφτόμουν όλα αυτά που λέω εδώ.

Θα έδινα αξία στα πράγματα όχι γι' αυτό που αξίζουν, αλλά γι' αυτό που σημαίνουν.

Θα κοιμόμουν λίγο, θα ονειρευόμουν πιο πολύ, γιατί κάθε λεπτό που κλείνουμε τα μάτα, χάνουμε εξήντα δευτερόλεπτα φως. Θα συνέχιζα όταν οι άλλοι σταματούσαν, θα ξυπνούσα όταν οι άλλοι κοιμόταν. Θα άκουγα, όταν οι άλλοι μιλούσαν και πόσο θα απολάμβανα ένα παγωτό σοκολάτα!

Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωή, θα ντυνόμουν λιτά, θα ξάπλωνα μπρούμυτα στον ήλιο αφήνοντας ακάλυπτο όχι μόνο το σώμα, αλλά και την ψυχή μου.

...

Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλο από ψηλά, μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπόρεσα να μάθω από εσάς, αλλά δεν θα χρησιμεύσουν αλήθεια πολύ γιατί, όταν θα με κρατούν κλεισμένο μέσα σ' αυτήν την βαλίτσα, δυστυχώς θα πεθαίνω.

Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι.

...

Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που θα σε έβλεπα, θα έλεγα "σ'αγαπώ" και δεν θα υπέθετα ανόητα ότι το ξέρεις ήδη.

...

Κράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά ποσο πολύ τους χρειάζεσαι, αγάπα τους φέρσου τους καλά, βρες χρόνο για να τους πεις "συγνώμη", "συγχώρεσέ με", "ευχαριστώ" κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις.

Κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις. ζήτα από τον Κύριο τη δύναμη και τη σοφία να τις εκφράσεις. Δείξε στους φίλους σου τι σημαίνουν για 'σένα.

Εάν δεν το κάνεις σήμερα, αύριο θα είναι όπως και χθες. Κι αν δεν το κάνεις ποτέ δεν πειράζει. Ξεκίνα να κάνεις πράξη τα όνειρά σου. Τώρα είναι η ώρα."


Κοχυλένιες μου σας ευχαριστώ για την αποδοχή σας και σας ευχαριστώ για αυτό το ωραίο σπιτικό που μου παρέχεται. Νιώθω ευλογημένη... να είστε γερές και να έχετε την φώτιση του Θεού. Σας φιλώ γλυκά... ξέρετε... κάπως καναρινίστικα!



Καλό μήνααααα.....!!!

Αύγουστος...!!!

10 σχόλια:

faraona είπε...

Τοχω διαβασει πριν χρονια στην Ελευθεροτυπια, αν θυμαμαι καλα, ειναι συγκλονιστικο.

Μπραβο καναρινενια!

Ανώνυμος είπε...

"Θεέ μου, αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος, θα ζωγράφιζα μ’ ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στο άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη, θα πότιζα με τα δάκρια μου τα τριαντάφυλλα, για να νοιώσω τον πόνο απ τ’ αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους…
Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωή… Δεν θα άφηνα να περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να πω στους ανθρώπους ότι αγαπώ, ότι τους αγαπώ, θα έκανα κάθε άνδρα και γυναίκα να πιστέψουν ότι είναι οι αγαπητοί μου και θα ζούσα ερωτευμένος με τον έρωτα."
(Αυτό το κομματάκι από την επιστολή του Μαρκες έλειπε και - με συγχωρείς - το συμπλήρωσα εδώ , γιατί μ αρέσει πολύ & κάθε φορά με ταρακουνάει & με συγκινεί).
Μπράβο σου !!! μπράβο κι από μένα, για την επιλογή σου!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Υπέροχη ανάρτηση καναρινένια μου, κραΤΏ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΜΟΥ ΈΚΑΝΕ ΚΛΙΚΚράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά ποσο πολύ τους χρειάζεσαι, αγάπα τους φέρσου τους καλά, βρες χρόνο για να τους πεις "συγνώμη", "συγχώρεσέ με", "ευχαριστώ" κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις.

Alkmini είπε...

Girls
Καλό Μήνα να εχετε.
Καταπληκτικη αναρτηση,Καναρινένια μας. τον λατρευω τον Μαρκες.
φιλακια πολλα

Χριστίνα είπε...

Καλό μήνα, και καλές διακοπές λοιπόν, ασπροκοχυλένιες...
Τα κοχυλάκια σας περιμένουν..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

σήμερα μπήκα πρωί στις Κοχυλένιες για νακάνω ανάρτηση όμως ότανξαναδιάβασα το απόσπασμα της Καναρινένιας μαςδεν άντεξα να το κάνω ,αισθανόμουνα σαν να διέπρατα ιεροσυλία!Καλημέρα κοχυλένιες.

iLiAs είπε...

καλό μήνα Ladies :)

xaos είπε...

Καλό μήνα.

eirini είπε...

Καλημέρα κοχυλένιες!! Καλή εβδομάδα! Γλυκιά μου καναρινένια, τί όμορφο που είναι αυτό το κείμενο! Στην προηγούμενή μου εργασία το είχε φέρει μια κοπέλα και το είχαμε αναρτήσει στον πίνακα ανακοινώσεων! Καθε μέρα διάβαζα και από ένα απόσπασμα ξανά και ξανά! Σ'ευχαριστώ που μου το θύμισες! Βρήκα βοηθό στο καθάρισμα;!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αφήνω ένα φιλί καλωσορίσματος με την ψυχή ψημένη από τον ήλιο..., επιστρέφοντας από εκεί που με πήγες καναρινάκι...

Το καλωσόρισμά μου και την Ειρήνη μας!

Φιλιά σε όλες τις κοχυλένιες! Καλή μας εβδομάδα!