Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Kαλημέρα.


Καλημέρα Κοχυλένιες.

9 σχόλια:

faraona είπε...

Καλημερα -καλησπερα Αλικη μου!
Ακομη κοιμουνται ολες η ειναι ακομη σε διακοπες η βαριουνται λογω της ζεστης.Χαχαχα!

φιλια κοριτσια

eirini είπε...

Καλημέρα Αλίκη μου! Να έχουμε ένα όμορφο σαββατοκύριακο!!!
Μα... πού πήγαν όλες;!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Γειά σας, εδώ είμαι κι εγώ και προσπαθώ να βρω άκρη , να κάνω την πρώτη μου ανάρτηση στ άσπρα κοχύλια!! Αλλά δύσκολα τα πράγματα !
Ένα τόσο δα κοχυλάκι θέλω να αφήσω και δεν ξέρω πως , αλλά περιμένω οδηγίες από Αλίκη . Φιλάκια

Alkmini είπε...

φαραονα μου και καλημερα και καλα κρασια
βουβα στα Ασπρα Κοχυλια. ξυπνησα το πρωι και ολες σε ραχατ ηταν.
χεχε.

φιλακια πολλα.

Alkmini είπε...

Ρηνιω μου μια μυρωδια χλωρινης ηταν απο σενα?
Καλεεεεεεεεεεε θα μας δηλητηριασειςςςςςςςς με τις χλωρινες σου. χιχι
καλο σ/κ μικρη μου.

Alkmini είπε...

Αθηνουλα
τα πραγματα ειναι απλα, αν το ψαξεις λιγο το πραγμα.
καπου λεει νεα αναρτηση εκει γραψε και κανε δημοσιευση και τσουπ εγινε.
τωρα για φωτο θα σε βοηθησει το Ρηνιω που τα εχει και φρεσκα ;)
ε Ρηνιω?
φιλακια

eirini είπε...

Αθηνούλα μου είχα κάνει σχόλιο για σένα στην προηγούμενη ανάρτηση! Διαβασέ την γιατί σου έχω και πρόσκληση!
Τώρα αν θελήσεις βοήθεια για την ανάρτησή σου...κάτι λίγα έμαθα, ακόμα εκπαιδεύομαι!! Μην ανησυχείς όλες θα βοηθήσουμε!

Αλίκη άσε να καθαρίσουμε λίγο τώρα που έφυγε η Dee Dee γιατί δεν τις πολυπάει τις χλωρίνες!

Alkmini είπε...

Ρηνιω μου η πολυ χλωρινη καταστρεφει το περιβαλλον και τη θαλασσα. Το ξερεις αυτο????????????
ε????????
κανε λιγο κρατει πια με την αποστειρωση. εγω θελω και τα μικροβια στα Ασπρα Κοχυλια γιατι τους εχω βγαλει ονοματα χιχι
φιλακια μικρο μου

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Μπράβο βρε Αλίκη γιατί χθες που ήρθε σπίτι μου έκανε έλενχο ότι δαχτυλιά είχαν τα ντουλάπια και στο τέλος μου λέει: αντί να κάνεις γλυκό ψυγείου γιατί δεν πήρες ένα πανάκι να καθαρίσεις καμμιά πόρτα και κανένα ντουλάπι; Όχι για να δείτε τι τραβούσα ,όταν την είχα σπίτι με είχε .. σούζα.Δεν μπορώ να θυμηθώ ποιός ήταν απο τις δυό μας η μαμά και ποιά η κόρη!