Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Θωμα εισαι σπιτι?




8 σχόλια:

Alkmini είπε...

με μια Vodka Ice Lemon
και το κομματι , λικνιστικα λιγο με το σκουρο παληκαρι εκει στο μπαρακι.
σ ευχαριστω Φαραονα
ξερεις να με "φτιαχνεις" :)

Alkmini είπε...

Θωμα συνεχισε να μιλας
εγω θα παρω τον σκουρο Thomas ;)

eirini είπε...

Τί κι αν δεν έρθει ο θωμάς στην Χαβάϊ; Δεν πειράζει! θα πάρουμε άλλον! Αλήθεια; Εγώ μπορώ να πάρω το παρεοπαίδι;;;!
Δεν πιστεύω να έχεις πρόβλημα Αλίκη! Ούτε η Φαραόνα ελπίζω!

faraona είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΡΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ...πάπαλα.
Δεν εχει μετα...

φιλια

Dee Dee είπε...

εγω λεω να παρω μονο τα παρεο μου....κατι θα βρουμε εκει, δε μπορει....ειναι φιλοξενος λαος ;)

Καλημερα σε ολες!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

εγώ πάλι θα βάλω την μία ρόδα....

δρομάκι ακούς???????? μας κλέβουν την ιδέα...................

faraona είπε...

Καλως ορισες Αθηνα μας!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Η Αθηνούλα παιδιά φοβάται να γράψει μη κάνει λέει ζημιά ,να δώσουμε όλες ένα χεράκι;