Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Καλημέρα θείεςκοχυλένιες μου

Ουφ...τέλειωσε κι αυτό...
Από τώρα και στο εξής επίσημα πλέον με λένε Χριστίνα-Μαρία(ανεπίσημα με φωνάζανε Χριστίνα από την πρώτη στιγμή που ξεπήδησα από την κοιλίτσα της μαμάς)
Που λέτε...χτες με ντύσανε με στολίσανε,μου βάλανε κι ένα στεφανάκι στο κεφάλι(μάλλον η ιδέα τους ήρθε λόγω Ολυμπιακών αγώνων)και με πήγανε σε μια εκκλησία,Αγιο Τρύφωνα την λέγανε(που στο καλό την βρήκανε)



















Εκεί μου άρεσε γιατί είχε πολλά μπαλόνια,γλυκά και κάτι παιχνιδάκια(μπομπονιέρες τις λένε)σε ροζ χρώμα που μου αρέσανε πάρα πολύ.



















Με ξεγυμνώσανε(η καλύτερη μου)















και με βουτήξανε σένα καζάνι με νερό(κολυβήθρα το λένε).Κι ενώ περιμένανε όλοι να κλάψω εγώ ως μικρή κυρία δεν έριξα ούτε μισό δάκρυ(καλέ τι δάκρυ να ρίξω αφού μαρέσει το νερό και μου αρέσει νάχει πολύ κόσμο,η γιαγιά μου λέει ότι είμαι πολύ κοινωνικό παιδάκι)















Υστερα με ντύσανε σαν νυφούλα κι εκεί ζορίστικα λιγάκι γιατί εμένα μου αρέσει το πιο απλό ντύσιμο,αυτό που με κάνει να αισθάνομαι άνετα όταν αρκουδίζω...
Ευτυχώς βρήκα καταφύγιο στην αγκαλίτσα της μανούλας κι έτσι γλύτωσα από τα χέρια των διαφόρων...


















Το κακό στην όλη ιστορία ήταν ότι από το πρωί ήμουν μόνο μένα γάλα κι έτσι δεν άντεξα όταν πήγαμε στου παππού μου άρπαξα ένα κομμάτι ψωμί να γεμίσει λίγο το στομαχάκι...














Σε όλη αυτήν την διαδικασία(βάφτιση την λένε) ήταν και η θεία κοχυλοακτίδα παρούσα και πολύ το χάρηκα!

Αχ θειεςκοχυλένιες μου δεν μπορώ να μη σας δείξω και αυτό γιατί θα σκάσω...














Τα παπούτσια της θειούλας μου της κοχυλοκόκκινης ομπρελίτσας(αν το δει αυτό θα με σκοτώσει...θάρθω να κρυφτώ κάτω από τα φουστάνια σας)
Σας φιλώ όλες
Σας αγαπώ
ΚοχυλοΧριστίνα-Μαρία
Θεία Αλίκη Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

ΥΓ :Οι φωτογραφίες είναι ερασιτεχνικές,αργότερα θα έχω τις επαγγελματικές που μου τις βγάλανε δύο εξαίρετοι φωτογράφοι κι εκεί θα είμαι κουκλίτσα...

11 σχόλια:

Alkmini είπε...

Κοχυλο-Χριστινακι
με γεια το ονοματακι σου
χρειστηκες και επισημα Κοχυλενιο και τωρα πια δεν μπορεις να κανεις τιποτα.
Κουκλιτσα εσυ , κουκλιτσα η μαμα σου
κουκλιστικα και τα παπουτσακια της θειας οπως και τα νυχακια της.
Να εισαι Γερη Δυνατη Αγαπησιαρα και Κολπατζου.
φιλακια απο θεια Αλικη.

faraona είπε...

Bρε βρε βρε Κοχυλομπεμπακι εγινες επισημα ΚοχυλοΧριστινακι!!!!
Να μας ζησει κοριτσια το μικρο νεραιδακι μας !Καλε τι στεφανακι υπεροχο ειναι αυτο, τι ομορφιες ...πω πω συγκινηθηκα τωρα ...
Να μας ζησει ,να μας ζησει...!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Νάμαι που γύρισα κι εγώ, μάρτυρας μιας υπέροχης βάπτισης και μιας θαυμάσιας οικογένειας που δικαίωσε την επίλογή μου να τη θεωρώ δική μου ,συγγενική.Σ' ευχαριστώ για το κάλεσμα φίλη μου Δρομάκι και ..εσύ Ομπρελίτσα γιατί με την επιλογή του χρώματος των παπουτσιών σου με δικαίωσες που αγόρασα ίδιο χρώμα .

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Κοχυλοζουζουνάκι μου,
μας άφησες όλες με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη, δε μπορούσαμε παρά να πάρουμε το δικό σου χαμογελάκι και να το κρατήσουμε στα χέρια φωτεινό πυροτέχνημα της χαράς μας!
Μα, ακόμα και όταν ο παπάς σε βουτούσε στο νεράκι εσύ έπαιζες..., χόρευες μέσα στην κολυμπήθρα!
Να είσαι πάντα γερή και έτσι χαρούμενη ζωούλα μου μικρή!
Είμαι τόσο χαρούμενη από τη χθεσινή και τη σημερινή μέρα που τη σκυτάλη της αχτίδας μας πήρε η Κατερίνα με τον Δ. και τη Λούνα μας που κρατώ το χαμόγελο για όλη την εβδομάδα!
Κορίτσια, σας στέλνω τα φιλιά μου!
Όσο για το πατούμενο...κατεβάζω μάτια να μη με δείτε που κοκκίνισα!

Ανώνυμος είπε...

Να σας ζήσει η πριγκιποπούλα σας , γερή και ευτυχισμένη !!
Να μεγαλώσει.... να βρίσκει κοχυλάκια στην όμορφη , πλατιά αμμουδιά σας !!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

άπαιχτο πατούμενο... σούπερ πεντικιούρ!!!!!

όσο για την μικρή..μοντέλο από μικρή!!!!

να είναι τυχερή και γερή...!!!

φιλάκια σε όλες σας!!

eirini είπε...

Να σας ζήσει το μωράκι σας!!! Να έχει πάνω απ'όλα υγεία και τύχη στην ζωή του! Η βάπτιση έμαθα ότι ήταν υπέροχη!!! θέλω να του ευχηθώ τα καλύτερα και σας παρακαλώ :α δώστε του ένα ρουφηχτό φιλάκι!!!

Dee Dee είπε...

Ζουζουνα σκετη η μπουμπουλα σας!!! :):)

Τσιμπισα μπουτακια, το ευχαριστηθηκα :):)

Να σας ζησει, παντα γερη και τυχερη στη ζωη της!!

Πολυ χαρηκα που σας ειδα ολους!!! Η Κυριακη ηταν μια απο τις ομορφοτερες μερες μου!! Ραντεβου την Δευτερα!!

Φιλακια δρομακι μου!

"ζαχαρούλα.." είπε...

βασικά να καλημερίσω την παρέα!!!

κατά δεύτερον να πω ότι οι μπομπονιέρες είναι θεΐκές...

και τέλος.... να σας πω ότι το τετραήμερο της 28ΗΣ Οκτωβρίου θα ανέβω Θεσ/νίκη και Καβάλα... να δω τις φίλες μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αλίκη τι λες? θα ανηφορίσεις????

eirini είπε...

Κόκκινη ομπρέλλα, άσε γιατί και άλλες έμαθα φορούσαν μωβ παπούτσια (βλέπετε αχτιδούλα!)... τα 'μαθα, τα 'μαθα!

Alkmini είπε...

αχ ζαχαρουλα ασε με στον πονο μου
που να ξερω γω απο τωρα τι καμπουρες θα κουβαλαω τοτε :(
μακαρι να μπορουσα να ανηφορισω , ονειρο θερινης νυκτος εχει γινει το να ξεφυγω λιγο...
τεσπα... θα δουμε....
Ζαχαρουλα σε ζηλευω αυτο σου λεω μονο. γκρρρρρρρρρρρρ χιχι
φιλια sweety