Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Λουνα

Χαιρεται!!

Σημερα ηταν μια σχετικα ξεκουραστη μερα.

Ειπα λοιπον, πριν σκορπιστουμε για διακοπουλες, να μαζευτουμε ολες στο κοχυλοσπιτο και να παρουμε ενα τηλεφωνο, ετσι για να κανουμε και την καλη μας πραξη σημερα :)
Ενα μονο τηλεφωνο στο Χαμογελο του παιδιου !

Χρηματική δωρεά μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 90 111 15 15 15, από σταθερό τηλέφωνο (με χρέωση 2,99€ + Φ.Π.Α. ανά κλήση)




Σημερα που λετε ειμαι πολυ χαρουμενη. Απο χθες δηλαδη :) Ειχαμε ενα σκυλακι, την Λουνα. Επειδη ομως εχουμε ηδη 6 σκυλακια, ηταν πολυ δυσκολο να κρατησουμε και το νεο μελος! Μετα απο διαφορες διαπραγματευσεις με πολυ αγχος βρεθηκα σε ενα δρομακι και αγαλιασε η ψυχη μου!!! Η νεα μαμα της Λουνας μας θα ειναι το δρομακι μας σε λιγες μερες!!!! Ισως γινει το κοχυλοσκυλακι μας! Ειναι πολυ φιλικη και παιχνιδιαρα :)

Ελεγα λοιπον, το βραδακι, να βρεθουμε ολες μαζι να το γιορτασουμε!!

Θα εχω ετοιμα κοκτειλ για ολες!!







Τι ωραια να μοιραζεσαι τη χαρα!!!

16 σχόλια:

faraona είπε...

Deedee μου εγω μεσααααα!!!!! με χιλια για το παρτυ.Η Λουνα δεν θα μπορουσε να βρει πο στοργικο σπιτι πιστευω !Μπραβο βρε χιλια μπραβο και στο Δρομακι που εγιε η καινουργια μαμα της Λουνα!!!!

Μετα τις 11 θα ειμαι εδω !Τωρα παω για μπιριμπα και μπιριτσες.

eirini είπε...

Μπράβο dee dee μου για την προσπάθειά σου! Μπράβο και στο δρομάκι που πήρε την Λούνα κοντά του! Όσο για το τηλεφώνημα, όλοι πρέπει να κάνουμε έστω 1 αν όχι περισσότερα! Εκπληκτική ανάρτηση! Φιλιά σε όλες τις κοχυλένιες!!!

faraona είπε...

Ti γινεται/Που ειναι το παρτυ?
Καλα παιρνω μια βοτκα σαουερ και παω στη θαλασσα!

dromaki είπε...

Κι επειδή όντως είναι ωραία να μοιράζεται η χαρά, σας έκανα ένα τεράστιο προφιτερολ για να γιορτάσουμε την υιοθεσία.
Φαραώνα μέχρι να μαζευτούνε και οι άλλες έρχομαι να κάτσω μαζί σου στην θάλασσα να τα πούμε...μου έλειψε αυτό το "να τα πούμε"

faraona είπε...

Ξαναηρθα ...τιποτα μονο εγω και το δρομακι εδω!Φαινεται νυσταξαν νωρις αποψε τα κοριτσια!Καμμια φορα η πολυ χαρα φερνει καλο υπνο και καμμια φορα ξαγρυπνια ε?
Εγω και το δρομακι ειμαστε στην ξαγρυπνια αποψε!
Φιλια στην υγεια μας κι ολο τετοια ...

Alkmini είπε...

αχχχχχχχ
μωρε εχασα το παρτυ με Φαραονα και Δρομακι και τη Λουνα να παιζει στην αμμο? τι κριμα..
χθες κοχυλενιες πηγα και ειδα ενα εκπληκτικο ερασιτεχνικο εργο που με ΓΕΜΙΣΕ. λεω να κανω αναρτηση γιατι ειναι τοσα πολλα που θελω να πω.
η Λουνα εγινε το Κοχυλοσκυλακι μας
Μπραβο Ντιντι
Μπραβο Δρομακι
να σου ζησει η Κοχυλιτσα σου.
φιλια πολλα.

Dee Dee είπε...

Φαραωνα μου

δε συγχρονιζομαστε στις ωρες :):)

Μετα τις 11 αρχιζουν να κλεινουν τα ματια, ως τις 12 ζωγραφιζω εικονοσταυρα στο κουιζ και μετα νανιιζζζζ :):)

Στο Homegood.gr , γραφεις αλλιωτικα. Σαν ενα παραθυρακι με διαφορετικη θεα καθε φορα :)

Καλημερα!!

Dee Dee είπε...

Ειρηνη μου

εγω λεω ολες οι κοχυλενιες, μια φορα το μηνα να παιρνουμε τηλεφωνο σ' αυτο το νουμερο, εμεις θα χρεωνομαστε μονο 3 € και αυτοι θα εχουν 66 € επιπλεον καθε μηνα απο τα ΑΣΠΡΑ ΚΟΧΥΛΙΑ!!!! :)

Καλημερα κουκλα μου!!

Dee Dee είπε...

δρομακι μου

προφοτερολ θελω και στην παραλαβη, καλααααα;;;; :):):)


Καλημερα!!!!!!

Dee Dee είπε...

Αλικη μου

αντε περιμενουμε αναρτηση για το εργο. Η κοχυλοσκυλιτσα μας ειναι αλλο πραγμα! Ναζιαρα, παιχνιδιαρα, παραπονιαρα, ζηλιαρα.....γυναικαρα με τα ολα της :):)

Καλημερα!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Να σου ζήσει μαμά δρομάκι!!! Πολύ όμορφα νέα!
Καλημερένια Dee Dee μου!

Dee Dee είπε...

κοπελα με το καναρινι φορεμα (πω πω τι μεγαλο nickname!)

καλως σε βρηκα εδω στο κοχυλοσπιτο :):)
Καλη σου μερα!!


Αλικη μου

αυτη η φωτογραφια της Λουνας ειναι μολις την μαζεψαμε, ειναι βρωμερουλα ακομα :) Θα βγαλω φωτογραφιες τωρα που ειναι καθαρη και μυρωδατη να σας δωσω......γιατι θα δω καμια Ειρηνη με τις χλωρινες αγκαλια να την κυνηγαει :):):)

Καλημερα!!!

xxx

Alkmini είπε...

Dee Dee
μου το Ρηνιω δεν θα κανει με χλωρινη τη Λουνα μπανιο, αλλα με κανενα betadine την βλεπω να την περναει ενα χερακι.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Κορίτσια καλημέρα, έχω μερικά μικροπροβληματάκια με τον υπολογιστή μου μα ..επέστρεψα!

eirini είπε...

Καλημέρα κοχυλένιες! Χάρηκα πολύ που η Λούνα είναι πλέον το κοχυλοσκυλάκι μας! Είναι κούκλα! Έχει πανέμορφα αγαθά ματάκια! Να της δώσετε ενα γλυκό φιλάκι από μένα! Είναι καμιά εδώ για καφέ...;

Ανώνυμος είπε...

Λούνα ένα μόνο θα σου πω.... Αυτές είναι όλες τρελλές... Εσύ καλού κακού .... μακριά από το πράσινο μπουκάλι κακόμοιρα μου.... κι ας είναι και του Perrie...
Φιλιά φιλιά φιλιά σε όλες... Φιλιά, γαλάζια, μπλε, πράσινα, ροζ... Φιλιά ξένοιαστα ......

ΥΓ: Μαμά της Λούνας έχεις γράμμα....