Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Η Αχτίδα έχει πονηρές ιδέες!



Κοχυλένιες μου βρήκα αυτό το ... φτωχό αγόρι παραπεταμένο και γυμνούτσικο, του έβαλα ένα παντελονάκι που βρήκα πεταμένο στη πολυθρόνα , δεν πρόλαβε το κακόμοιρο ούτε να το κουμπώσει απο τη συγκίνηση . Τότε ο Θεός να με συχωρέσει μου μπήκαν πονηρές ιδέες ( ευτυχώς που δεν βλέπει το μπλοκ ο άνδρας μου )
Σκέφτηκα πονηρά το ατιμούλικο .. ένα σκλάβο τον χρειαζόμαστε βρε κορίτσια, όχι για κακό μα έστω για κανένα σφουγκάρισμα πότε πότε .
Του πέρασα λοιπόν τις αλυσίδες και τον φυλάκισα σ' αυτό το νησί να τον έχουμε να τον χαιρόμαστε.


Λοιπόν ..νοικιάζω βάρκα για απέναντι..! Άντε και ένα στρωματάκι για την άμμο..θα σας το νοικιάσω μισοτιμής ..!

23 σχόλια:

Alkmini είπε...

αααααα πα πα πα πα παααααααααα
καλεεεεεεεεεεεε
αχτιδααααααααααα
τι επαθες καλεεεεεεεεεε?
δεν το πιστευω...!!!!!
ακου εκει βρηκε το φτωχο μονο και γυμνο και το εντυσε και και και.....
μα δεν το πιστευω...!!!
τι πραγματα ειναι αυτα????!!!!
τσ τσ τσ τσ
ντροπηηηηηηηηηηηηηη
ντροπηηηηηηηηηηηηηηηηηηη

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

α πα πα!
Καλέ;
Θα χαλάσουμε εδώ πέρα....
Μόλις έπεσε σύρμα, για πότε πάτησα κουμπιά, μπήκα στο σπίτι να δω τις πονηριές της αχτιδούλας....
Αν και.... δεν ειν κακή ιδέα...
Τώρα που το σκέφτομαι, ναι, γιατί όχι....αφού είναι και φτωχό και μόνο το παιδί....
Να το κουμπώσει όμως πρώτα το παντελονάκι, ναι;
βάρκα δε βλέπω, άντε και με ξεσηκώσατε νυχτιάτικα!
Αχτίδα, αλίκη, που είστε ;;;;;;

Alkmini είπε...

χμμ ναι εμ ισως δεν ειναι και κακη ιδεα... αν το δεις απο ανθρωπιστικης πλευρας - μονο, φτωχο, χωρις ενα ρουχαλακι το καημενακι... εεε
να το εχουμε εδω να κανει τιποτα ε?

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

α, όλα κι όλα,
εμείς εδώ στα άσπρα κοχύλια είμαστε ανθρωπίστριες!
έτσι δεν είναι;
(το κλειδάκι μη το χάσετε....)

Alkmini είπε...

ετσι ετσι ανθρωπιστριες και ψυχοπονιαρες ε?
ποιο κλειδακι??

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

που έχει η αχτιδούλα ντε...

Alkmini είπε...

αααααα
ναι
να παμε τη Δευτερα να βγαλουμε 22 κλειδακια. οκ?

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

22;;;;;; καλές πόσες γίναμε;

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

βρε, πολλή ησυχία η αχτίδα;
Αχτίδαααααααααα

Alkmini είπε...

23!!!!!!!!!!!!!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

!!!!!!!!!
Καληνυχτώ γιατί θα "φάω ξύλο" από τα δύο εκ των τεσσάρων Δ. Ίσως κι από ένα Κ.

Καληνύχτα κορίτσια....
Εις αύριον με υγεία!
Και...ψιτ ....
όνειρα γλυκά και... απονήρευτα!
Ροχαλίζει καμιά;

Alkmini είπε...

καληνυχτα ομπρελιτσα
απο Δημητρη θα το φας το ξυλο χεχεχε
απο ποιον δεν ξερω ομως.
εγω ροχαλιζω . γιατι??

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

....:)))))))))))))
γιατί δεν έχει τζιτζίκια ούτε γρύλους σήμερα...
Καληνύχτααααα!

eirini είπε...

Ε! αυτό..... δεν το περίμενα από σένααααα!!!!!! Δεν ντρέπεσαι.... τέτοια πράγματα την ώρα που δεν σε παρακολουθεί ο πατέρας....;! Τσ τσ τσ... πάει χάλασες και εσύ... πήρες το στραβό δρόμο!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Πουλάκια μου ..για πότε ξυπνήσατε βλέπω..είδες τι κάνει το πονηρό; εγώ τώρα μπήκα , έκανα τους λαχανοντολμάδες μου ,τυροσαλάτα, μελιντζανοσαλάτα και άρχισα και μια τούρτα σοκολατίνα για να ανηψώσω το λίμπιτο των γαμπρών μου αν τελικά έρθουν για φαγητό.Εγώ πάντως τους κάλεσα όλους! Μπαίνω λοιπόν και τι βλέπω ..η Αλίκη και η Ομπρελίτσα ξενυχτούν !Αμ ! άντε να βρείτε το κλειδί ..το έχω κρύψει κάπου μέσα στο εξοχικό.
Αλίκη τι λες για το χειμώνα να φιάξουμε ένα χειμωνιάτικό σαλέ με τζάκι ,γωνιές με φλοκάτες και ένα καλό κρασί που θα φτιάξει αυτές τις μέρες ( τρυγούν τώρα ) η φίλη μου η Ιουλία;

Maria Tzirita είπε...

Γειά σας Κοχυλένιες φιλενάδες μου! I am back! Να πω ότι χαίρομαι ψέμματα θα είναι, χαίρομαι όμως ειλικρινά που έχω εσάς τις φινενάδες μου που μου λείψατε πολύ και λαχτάρησα να σας ξαναδώ και να βρεθώ στην όμορφη κοχυλοπαρέα σας! Έχασα πολλά επεισόδια, θα επανέλθω όμως σιγά σιγά, θα βρούμε τους ρυθμούς μας! Ευχές στο Δρομάκι για την πανέμορφη εγγονούλα που βαφτίστηκε, ευχές στην Κατερίνα και καλές διακοπές, αφού εκείνη τώρα τις κάνει και χίλια ευχαριστώ για τις δικές σας ευχές στη γιορτή μου. Πέρασα καταπληκτικά, ονειρεμένα, αξέχαστα κορίτσια μου! Βασίζομαι σε σας για να γλυκάνω τον πόνο της καρδιάς μου σε αυτό το δύσκολο διάστημα προσαρμογής. Βροντάει έξω, άντε να ρίξει και τη βροχή επιτέλους να ξεπλύνει τα δάκρυά μου.... Σας αγαπώ πολύ όλες, μου λείψατε...

faraona είπε...

iiiiiiiiiiii
αααααααααααα
Αχτιδα?
ΦΤΟΥ ΣΑΣ ...να μη σας ματιασω εννοω καλε!

Δεν θελω βαρκα ...παω κολυμποντας.
Ουτε κλειδι ...πηρα τον λοστο μαζι μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Faraona!!!! Πάντα πίστευα οτι δεν σε σταματά τίποτα εσένα , λοστός ; αυτό δεν το σκέφτηκα , καλοφάγωτος!

@Maria Tzirita, καλώς ήρθες στο εξοχικό ,χώνεψε το ,πάπαλα οι διακοπές.. ΓΥΡΙΣΕΣ !

faraona είπε...

Axτιδα μουουουου!!!
Αχ αχ τι θα σε κανω εγω εσενα παιδι μου!



Ο λοστος δεν ειναι λοτος.



Ο λοστόςειναι ενα εργαλειο που το χρησμοποιουμε για να σπαζουμε τις αλυσιδες.



Ο λοτος ειναι που τρωγεται.


πφφφφ!πππππ !!!

dromaki είπε...

Αχτίδααααααααααααα
καλε φιλενάδα έφυγα για μερικές μέρες και ξεσάλωσες?
Απαπαπα ταπεραμέντο!!!
Καλέ θα μας πάνε μέσα για καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων...άκου εκεί αλυσίδες!!!
Λύσε γρήγορα το παιδί...
Αχτιδούλα μου,με αυτό το φτωχό παιδάκι αν δεν μας πάνε μέσα για καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων θα μας πάνε για αποπλάνηση ανηλίκου...χάθηκε να βρεις έναν ώριμο άνδρα να σφουγγαρίσει?
Μισοτιμής τους ξένους επισκέπτες ε αχτιδούλα?Επειδή είναι τέλος της σεζόν ε?Διευκρίνησε το σε παρακαλώ.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ είπε...

αααααααααα!!!!!!!!!!
μου κόπηκε η αναπνοή.
τι μου κάνεις τώρα; τι μου κάνεις; θέλω να νοικιάσω χαλασμένη βάρκα για να μην μπορώ μα γυρίσω!
μπράβο αχτιδούλα και δεν σου φαινότανε!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Faraona, δεν κατάλαβες αγάπη μου ,καλοφάγωτο τον αλυσοδεμένο σου ευχήθηκα,τον λωτό αν και δεν τον έχω φάει ποτέ δεν τον βρήσκω τόσο νόστιμο όσο το φτωχο μανουλάκι!

@Δρομάκι,σιγά μη τον λύσω , έκανα αμάν να τον αποπλανήσω και να τον πάω στο νησί,όσο για τον ώριμο που θες, άσε μας κορίτσι μου , αυτόν τον έχουμε, το γιαβράκι όμως το αλυσοδεμένο ΔΕΝ το έχουμε!

@ Πράσινη κλωστή,δεν άκουσες ποτέ οτι απο τα σιγανά ποταμια να φοβάσαι;

faraona είπε...

Αχτιδα πλακα σου εκανα πουλι μου!