Πέμπτη 21 Αυγούστου 2008


Κοχυλένιες μου ξυπνήστε, έφερα κεκάκι και έκανα καφέ, έχω όρεξη για κουβεντούλα , να πει η κάθε μια σας πως πέρασε το καλοκαίρι ,να δείξουμε φωτογραφίες.. Αλικάκι μου , Νότα , Ιφιγένεια, Faraona ( καλά εσύ ακόμα να γυρίσεις), Κόκκινη ομπρελίτσα ( εσύ κάνεις και καμμιά ανάρτηση ), Ειρήνη ( εσύ καλά να περνάς ),Δρομάκι ( εσύ έχεις τρεχάματα ).. δεν θυμάμαι ποιά άλλη .. σας επιθύμησα όλες καλέ!Αντε να σας βάλω μια φωτο απο τις δικές μου διακοπές έτσι για να τη βλέπω να θυμάμαι!

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μ' αρέσει να συναντάω ανθρώπους της θάλασσας...και απ΄ότι φαίνεται είναι πολλοί!!!!!!!!!!!

Ένα κοχυλάκι κι ένα πετραδάκι σε όλες
ΚΑΛΗΜΕΡΑ
από τη ΘΑΛΑΣΣΟΚΟΧΥΛΕΝΙΑ!!!!!!!

faraona είπε...

Αχτιδουλα μου θελω και κεκακι και καφεδακι!
Που ειστε καλεεεε ολες ???

"ζαχαρούλα.." είπε...

εγώ θέλω κέικ κι ας με ξέχασες... κλαψ κλαψ.......

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΖΑΧΑΡΟΎΛΑ ΜΟΥ,αρχόμενο Αλτσχαΐμερ καλά το λεω εγώ,πως σε ξέχασα δεν ξέρω ,μάλλον ήμουν βιαστική όπως πάντα!
@Faraona, καλά εσύ λείπεις πως μας παρακολουθείς; βλακώδης ερώτηση ε;βάλε καμμιά ωραία φωτο απο αυτές που μόνον εσυ ξέρεις να βάζεις.
@Θαλασσοκοχυλένια, εσύ πω;ς μας ξέφυγες ; δεν έχουμε αφήσει κοχύλι για κοχύλι, καλώς μας ήρθες

Dee Dee είπε...

Σκεφτηκα κατι!

Αχτιδουλα μου εδωσες μια ιδεα. Να μου στειλετε ολες απο μια φωτογραφια απο τις διακοπες σας στο μειλ μου katkag77@hotmail.com και θα κανω κολαζ (αν τα καταφερω, δεν ξερω πολλα απο τετοια).

Μετα θα κανω μια αναρτηση ΚΟΧΥΛΟΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2008 και θα εχουμε ολες τις φωτογραφιες μαζεμμενες!

Τι λετε;;

καλημερα σε ολες σας!

xaos είπε...

Αν ξεχνάς την πρώτη σου φίλη σκέψου... :((

faraona είπε...

Deedee συμφωνω για τις φωτο του φετινου καλοκαιριου!!!!!
Μ αρεσει η ιδεα σου.

Εγω θα σου στειλω.

φιλια

Dee Dee είπε...

Τις φωτογραφιες θα τις δωσω στην ομπρελιτσα τελικα γιατι εχει ξανακανει κολαζ, ενω εγω δεν γνωριζω πως γινεται. Μπορειτε να τις στελνετε κατευθειαν στην Ομπρελιτσα. Θα ετοιμασω και αναρτηση αργοτερα για να ενημερωθουν ολες :):)

Ωραιο θα γινει!!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Dee Dee, φοβερή ιδέα!!!

Κι εγώ κεκάκι με καφεδάκι!Φιλιά σε όλες κοχυλένιες μου!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Αααα... κι επειδή δεν σας ξέρω ακόμη όλες σας προσωπικά (ντροπή μου, που το καθυστέρησα τόσο...)θα σας επισκεφτώ σύντομα στο μπλογκοσπιτάκι σας!

Φιλιά κοχυλένια!

faraona είπε...

Yes yes ακουσατε ολες?
Στην ομπρελιτσα να στελνετε τις φωτο το καλοκαιριου.

φιλια

Alkmini είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι (τσιριχτο κλαμα)
τι φωτο να στειλω εγω που δεν πηγα πουθενα?????????????????????????
κακουργεςςςςςςςςςςςςςςςςς κοχυλενιεςςςςςςςςςςς
ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Κορίτσια,
σας στέλνω τα φιλιά μου εν μέσω τσιμπιδακίου, καλωδίων (ακόμη δε φόρτισα μηχανή και κάμερα) και ασετόν...
Πώς τα κατάφερα να τρέχω πάλι....
Έχουμε γιορτή αύριο και είμαι πολύ χαρούμενη!!!! Αυτή η μικρή μας μου έχει κλέψει τα μυαλά! Αν τη δείτε, όλο χαμογελάει, όλο της το προσωπάκι είναι ένα χαμόγελο!(η φώτο στα δεξιά καθόλου αντιπροσωπευτική, βρε δρομάκι....)

Η ιδέα της Dee Dee ΣΟΥΠΕΡ!
Περιμένω φώτο,
(μην ανησυχείτε, θα τις δω, από Δευτέρα επαναπατρίζομαι!Μα πολύ απότομη προσγείωση με τη δουλειά, υπερωρίες αυγουστιάτικα...)

Τα φιλιά μου σε όλες,
σας σκέφτομαι!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

έι, ψιτ....
κόκκινη ομπρέλα δεξιά...
το χαμογελοπροσωπάκι!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Αλικάκι μου,
αδέρφι,
κάτι πισίνα πάρτυ (ακόμη ζηλεύω...) και κάτι βραδιές με πανσέληνο στα κάστρα δε μετράνε καθόλου μωρέ; Εσύ αστεράκι μου, που είσαι όπου γη και πατρίς (και διακοπίς...ας μου επιτραπεί) δε θα στείλεις φώτο;

Όλα μπροστά είναι και δεν τελείωσε και το καλοκαίρι!
Φιλάκι

"ζαχαρούλα.." είπε...

πόσες φωτό να στείλουμε στην ομπρελίτσα???
είμαι πανέμορφη σε πολλές!!!!!!