Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Χρόνια πολλά Dee Dee!

Beach custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com

Πιάσε το χέρι μου και έλα…
Έλα με γυμνά τα πόδια να τρέξουμε στην άμμο…
Ακούς;
Η ζωή σήμερα γιορτάζει. Την ακούς που ψιθυρίζει;
Σε θέλει παρεάκι για να κάνει τον ψίθυρο τραγούδι.
Φόρα το άσπρο σου φόρεμα το γιορτινό και πάμε…
Βλέπεις την άμμο πώς αστράφτει κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο;


Μνήμες οι κόκκοι της, όνειρα οι μικρές της λάμψεις.
Άστην να κυλήσει στα χέρια σου, να νιώσεις τη θερμότητά της.
Σκάψε την με τις παλάμες σου να βρεις τον θησαυρό της.

Το βλέπεις το κουτάκι το πολυκαιρισμένο που κρύβει στα σωθικά της;
Άνοιξέ το απαλά…
Ακούς τη μουσική του;
Είναι της θάλασσας και των κοχυλιών… Το τραγούδι της βροχής και το θρόσιμα των φύλλων όταν συγχρονίζουν τα βήματά τους στο τανγκό με τον αέρα… Το γάργαρο γέλιο ενός παιδιού. Του εαυτού σου!
Ξεκίνα να χορεύεις… χορεύοντας θα σου αποκαλυφθούν οι θησαυροί,
Να, βλέπεις;
Ένα μαντηλάκι με άρωμα γιασεμιού, ένα κοράλι, ένα σάλι φερμένο από την ανατολή, ένας φωτογραφικός φακός…

Βλέπεις πόσο γιγαντώνεται το χαμόγελό σου στον καθρέφτη του βυθού;
Μια σειρά από μπουκαλάκια, με φυλακισμένα ακριβά αρώματα ζωής:
Της αισιοδοξίας
Του έρωτα
Της καρτερικότητας
Της θέλησης
Της δύναμης
Της αγάπης
Της δημιουργίας

Στο βάθος ένα μικρότερο κουτάκι με επτασφράγιστο το μυστικό του.
Τα επτά κλειδιά του είναι το δώρο σου για σήμερα!
Να το χαρείς!
Είναι ολόδικό σου!
Σήμερα που η ζωή γιορτάζει!
Σήμερα που έχεις τα γενέθλιά σου!

Χρόνια σου πολλά Κατερίνα μας!



11 σχόλια:

Alkmini είπε...

Η δικη μου προσφορα λιγες χουφτες απο τ αγαπημενα σου χρωματα
πορτοκαλι - πρασινο - μωβ
Η Κοκκινη Ομπρελα εκανε φανταστικο αφιερωμα γενεθλιων.

Χρονια σου Καλα
Κατερινα.
Να εισαι παντα χαρουμενη και γελαστη.

faraona είπε...

Χρονια πολλα Κατερινιω μου !!!
Εγω πια κι αν δεν σ εχω ευχηθει ε?
Απο προχθες ακομη...
φιλια κοκκινη ομπρελα.Να την χαιρεσαι /μαστε την φιλη μας.

Dee Dee είπε...

Κοριτσακια μου!!!!

Ευχαριστω παααααρα πααααρα πολυ!!!

Θα εβαζα κι εγω γλυκα να κερασω αλλα δεν θελω να χαλασω την αναρτηση της Ομπρελιτσας επειδη δεν χορταινω να την βλεπω :):):)

Ευχομαι σε ολες σας υγεια και καθε χρονος που περναει να ειναι ενα νεο διαμαντακι στο μπαουλακι της καρδιας σας!!! Ειναι ομορφη η ζωη.....και οσο παει γινεται καλυτερη....μην ακουτε τις μιζερες θεωριες!!!

Πολλα φιλια κι ενα επιπλεον ευχαριστω για τα δωρακια που παρελαβα πρωι πρωι απο την ομπρελιτσα και το δρομακι. Ειναι υπεροχα, με εχει ψυχολογησει πααααρα πολυ καλα και πετυχατε δηανα!!!!

Σας ευχαριστω απο καρδιας ολες!!!!

Dee Dee είπε...

Αλικακι μου

ευχαριστω παααρα πολυ!!! Που τα ηξερες τα αγαπημενα μου χρωματα βρε;;; :):):)

Τι ομορφη ατμοσφαιρα που εφτιαξες!!!!

Αχ να ειχα χρονο να σας γραφω ολη μερα σημερα....τετοια κεφια εχω :):):

xxxxxxxxxxx

Dee Dee είπε...

Φαραωνα μου

εχει 3 μερες που μου ευχιεσαι, απο προπαραμονη σχεδον :):):)

Ευχαριστω πολυ που αφησες ανοιχτη την πορτα κι εχω τρυπωσει τοσο πολυ στο μυαλο σου :):)

Πολλα φιλακιαααα!!!

Ανώνυμος είπε...

Κατερινάκι με τέτοιο γλυκύτατο αφιέρωμα-δώρο και με τέτοιες φίλες δίπλα σου να σε στηρίζουν, τι να πω εγώ?
Εύχομαι με πορτοκαλομώβ λουλουδάκια και πράσινα φυλλαράκια να είναι στρωμένος ο δρόμος της ζωής σου & να τον περπατάς χαρούμενη & ευτυχισμένη μαζί με όποιον αγαπάς !!!!

Dee Dee είπε...

Αθηνα μου

ευχαριστω πολυ για την ομορφη ευχη!!! Ευχαριστω που ειστε εδω και μοιραζομαστε τη χαρα μου :):)

Καλο υπολοιπο μερας!!!!!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Xρόνια Πολλά καλέ, δεν μου το είπατε ,ξέρετε βρε κορίτσια οτι είμαι λίγο αργή, να κάν καμμιά τουρτίτσα ψηφιακή να κεράσουμε στα κορίτσια που θα έρθουν.

Dee Dee είπε...

Αχτιδουλα μου

ευχαριστω πολυ :):)

Για κερασματα περαστε απο μενα, εδω δεν θελω να χαλασω την αναρτηση της ομπρελιτσας, μου αρεσει πολυ :):)

Φιλακιααα

υ.γ. φιλια και στην Ρηνιω οταν μιλησετε

dromaki είπε...

Χρόνια Πολλά Κατερίνα μου.
Χρόνια Ποιοτικά,Χρόνια Ποσοτικά,Χρόνια Αγάπης,Ευτυχίας,Επιτυχίας,Ισορροπίας,Χρόνια όπως Εσύ τα θέλεις:))

xaos είπε...

Και απο μένα πολλές ευχές αργοπορημένες.